.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هفته بیست و دوم لیگ برتر
شکست پرسپولیس در برابر فولاد

پخش مستقیم بازی پرسپولیس تهران و فولاد خوزستاناز سری رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران امروز هفت دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که دیدار سرخابی‌های پایتخت با سرخابی‌های خوزستان مهم‌ترین جدال را پیش از داربی بزرگ پایتخت به شمار می‌رود.

به گزارش شمال نیوز، به جز بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان شش بازی دیگر امروز به صورت همزمان از ساعت 14:30 در شهرهای اهواز، کرج، تبریز، انزلی، اصفهان و شیراز برگزار شد. رقابت‌های این هفته بیش از هر زمانی تحت تاثیر شرایط جوی است به صورتی که بازی پرسپولیس و فولاد با بارش باران همراه بود و بارش برف در بسیاری از شهرها شرایط خاصی را بر بازی‌ها حاکم کرده بود.

 

ترکیب فولاد:
مکانی، کرمی، والی، جماعتی، خالدی، بدرلو، رحمانی، رفیعی، افشین، رضایی و شریفات

سرمربی: حسین فرکی

ترکیب پرسپولیس:
نيلسون کوريا، سيدجلال حسيني، محسن بنگر، سيدميثم حسيني، حسين ماهيني، قاسم دهنوي، محسن مسلمان، پيام صادقيان، محمد نوري، اميد عاليشاه و سيدمهدي سيدصالحي

سرمربی:علی دایی

گزارش بازی:

5:00 ضربه کرنر بختیار رحمانی به صورت مستقیم به سمت دروازه نیلسون رفت و با تیر عمودی دروازه برخورد کرد.

10:00 شوت کاپیتان تیم فولاد از پشت محوطه جریمه با فاصله از دروازه پرسپولیس بیرون رفت.

22:00 ضربه آرش افشین بعد از جا گذاشتن دو مدافع پرسپولیس، در آغوش نیلسون قرار گرفت.

23:00 سیدمهدی سیدصالحی در دقیقه 23 گل نخست بازی را به سود پرسپولیس به ثمر رساند.

33:00 در یک موقیت تک به تک اسماعيل شريفات توپ رو به در قعر دروازه نیلسون قرار داد.

45:00 مهدی سیدصالحی از قلب دفاع فولاد گریخت اما سوشا مکانی در آخرین لحظه سد راه وی شده و توپ را دفع کرد.

پایان نیمه نخست با تساوی 1-1 دو تیم.

46:00 بازیکنان فولاد به صحنه مشکوکی که روی شریفات رخ داد معترض بودند و انتظار داشتند جهانبازی برای این تیم اعلام پنالتی کند.

52:00 سیدجلالی حسینی از داور یک کارت زرد دریافت کرد.

53:00 ضربه دیدنی بختیار رحمانی با واکنش نیلسون راهی کرنر شد.

68:00 ضربه زیبای سیدصالحی یکی از بهترین موقعیت‌های پرسپولیس بود که سوشا مکانی با واکنشی مناسب آن را دفع کرد.

71:00 عالیشاه در یک موقعیت تک به تک با سوشا مکانی توپ را به بدن وی کوباند.

82:00 ضربه سر غلامرضا رضایی با فاصله اندکی از دروازه نیلسون به بیرون رفت.

88:00 آرش افشین در دقایق پایانی بازی گل حساس فولاد را به ثمر رساند تا فولاد دو بر یک از پرسپولیس پیش بیفتد.

پایان بازی با برتر 2-1 فولاد مقابل پرسپولیس

گزارش حاشیه بازی:

با توجه به بارندگی چند روز اخیر اهواز چمن ورزشگاه کیفیت مناسبی ندارد.
شدت باد به حدی است که تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین را از جا کَند. همچنین نیمکت ذخیره‌ها هم تکان شدیدی خورد و پس از چند دقیقه برای اینکه این موضوع تکرار نشود تکه‌های سنگ بزرگی در پشت نیمکت قرار داده شد تا از تکان خوردن آن جلوگیری شود.
حضور علی دایی در کنار زمین واکنش و تذکر داور چهارم و ناظر بازی فولاد - پرسپولیس را به دنبال داشت، موضوعی که چندان به مذاق سرمربی سرخپوشان خوش نیامد.
پس از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس نیمکت‌نشینان این تیم از محسن بنگر که زمینه‌ساز گل آنها شده بود تشکر کردند. همچنین بعد از ثمر رسیدن گل یک ترقه به سمت عکاسانی که پشت دروازه فولاد حضور داشتند، پرتاب شد. پرتاب این ترقه البته مشکلی را برای عکاسان به وجود نیاورد.

هواداران پرسپولیس که از به ثمر رسیدن گل این تیم مقابل فولاد خوشحال بودند سرود قهرمانی خواندند اما پس از به ثمر رسیدن گل فولاد آنها ساکت شدند و هواداران فولاد بودند که تا پایان نیمه به شدت تیم خود را تشویق کردند.
پس از به ثمر رسیدن گل فولاد اسماعیل شریفات خوشحالی خاصی انجام داد و از تمام نیمکت‌نشینان خواست تا او را در آغوش بگیرند.
به محض ورود مهرداد پولادی به زمین، هواداران پرسپولیس این بازیکن را مورد تشویق قرار دادند. پولادی پس از 25 هفته در لیست 18 نفره پرسپولیس قرار گرفت.
محسن مسلمان و پیام صادقیان زمانی که پا به توپ می‌شدند تماشاگران شعار قلیونی قلیونی می‌دادند.
نتایج بازی‌های امروزهفته بیست و دوم

شکست پرسپولیس در دقایق پایانی برابر فولاد

برای دیدن جدول کامل لیگ برتر اینجا کلیک کنید.

اظهار نظرها:

منصور ابراهیم‌زاده، راه‌آهن سورینت:

در طول دوران مربی‌گری‌ام تا به حال 5 گل دریافت نکرده بودم. بازی خوبی را انجام ندادیم و باید بازیکنان‌مان باغیرت بازی کنند و به کارشان ارزش بیشتری بدهند.

مهدی تارتار، گسترش فولاد تبریز:

کادر فنی تیم ملی باید در تبریز حاضر شود و بازیکنان ما را نگاه کند. می‌توانیم 2 - 3 نماینده در تیم ملی داشته باشیم. مهرداد بایرامی، سامان نریمان‌جهان و جابر انصاری بازیکنان خوبی هستند.

علی دایی، پرسپولیس تهران:

متاسفانه بازی با تراکتورسازی داور دو پنالتی برای ما نگرفت و دیروز هم دو نامه به فدراسیون ارسال کردیم که این داور (جهانبازی) را برای این بازی نگذارد ولی متاسفانه او برای این بازی انتخاب شد. ما هنوز جواب شکایت‌مان را از فدراسیون نگرفته‌ایم. این داور به راحتی توپ را هند نگرفت در حالی که بازیکن فولاد توپ را با دست کنترل و آن را به گل تبدیل کرد. من این قضاوت را به وجدان‌های بیدار می‌سپارم.

حسین فرکی، فولاد خوزستان:

بازی بسیار زیبایی را شاهد بودیم. شاید بتوان گفت این بهترین نمایش فولاد در این فصل بود که ما را یاد بازی‌های فصل گذشته‌مان انداخت. به نوعی می‌توان گفت بازی امروز شاه‌ماهی بازی‌های لیگ بود.


اسکویچ، ملوان بندرانزلی:

8 ماه پیش هم که آمدم گفتم اهداف بزرگی دارم و همان جا اعلام کردم که جاه‌طلبی بزرگی دارم. این یک جاه‌طلبی شخصی است و وقتی در باشگاهی کار می‌کنید دیگر این جاه‌طلبی به باشگاه منتقل می‌شود. هیچ موقع به شکست فکر نمی‌کنم و همیشه ذهنیتم پیروزی و صعود است. البته نمی‌توانیم به فکر قهرمانی باشیم چون تا یک ماه پیش به فکر ماندن در لیگ برتر بودیم.

پرویز مظلومی، مس کرمان:

این پیروزی را به ملوانی‌ها تبریک می‌گویم با این حال ما مستحق شکست نبودیم چون خوب بازی کردیم اما روی غافلگیری و اشتباهات خودمان دو گل دریافت کردیم.

افشین ناظمی، داماش گیلان:

من دیگر نمی‌خواهم از مشکلات داماش صحبت کنم چرا که دیگر همه از مشکلات ما خبر دارند. هفته گذشته وقفه‌ای در تمرین‌های ما به وجود آمد که امیدوارم در آینده جبران کنیم.

کرانچار، سپاهان:

9 هفته باقی مانده برای ما بسیار مهم است چرا که این بازی‌ها حکم یک سیستم حذفی را برای ما دارد و هر امتیازی را که از دست دهیم، فرصت صدرنشینی از دست خواهد رفت. در برابر داماش اگرچه در نیمه نخست بهتر بودیم اما در این نیمه غیر منسجم و منفک بازی می‌کردیم.

فرهاد پورغلامی، تراکتورسازی تبریز:

هواداران نباید علیه تیم شعار سر دهند که باعث شود تمرکز ما بر هم بخورد. تحت تأثیر شعارهای هواداران قرار گرفتیم و این باعث شد در دقایقی از مسابقه تمرکزمان را از دست بدهیم.

فیرات، سایپای کرج:

نسبت به عملکرد فغانی اعتراض دارم و پنالتی که برای تراکتورسازی گرفته شد مشکوک بود. داور چون یک پنالتی مشکوک برای ما گرفته بود می‌خواست این مسئله را جبران کند و درست نیست که بخواهیم اشتباه را با اشتباه جبران کنیم. همه به قدرت سایپا پی بردند و می‌دانند که تیم قدرتمندی هستیم و می‌توانیم قدرتمان را بر رقیبان دیکته کنیم.

علی‌اصغر کلانتری، فجر شهید سپاسی:

داوری همیشه برای ما بد بوده و قضاوت داور به ضرر ما تمام شد.

عبدالصمد مرفاوی، صبای قم:

سه امتیاز از فجرسپاسی کسب کردیم و با دست پر به قم باز خواهیم گشت. من از داوری گلایه‌مندم که یک پنالتی به نفع ما نگرفت. /250تابناک


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.